FREE SHIPPING ON ALL PRODUCTS

Benvenuti à visità walksun Booth: 60229 Data di mostra: 13 à 15 di ferraghju 2023 Tks.

INFORMAZIONI SULLA MOSTRA

Spettaculu magicu fundatu in u 1933 è hè a mostra di moda prufessiunale più rappresentativa in i Stati Uniti è una di e mostre di moda internaziunali più influenti in u mondu.L'espositori chinesi seranu disposti in a ZONA SOURCING.In u ghjugnu di u 2013, MAGIC hà acquistatu WSA, anzianu ospitatu da WORLD SHOE ASSOCIATES, è a sezione di calzature hè stata prominente in u MAGIC SHOW in Aostu, triplicatu in grandezza è diventendu a mostra di calzature più impurtante in i Stati Uniti.

 

Un spettaculu di magia si terrà in a bella cità di Las Vegas

Per quessa, vi invitemu sinceramente à voi è à i vostri rapprisentanti di a cumpagnia à visità u nostru stand à u Magic show durante 13thà 15thFebbraiu in America.

Ci seranu i scarpi di caminata più recenti, scarpi di caminata, scarpi vulcanizzati, è scarpi casuale, ecc.I prudutti d'alta qualità cù un prezzu competitivu vi aiuteranu à vende bè bè in u vostru mercatu.

In più, avemu una squadra di design creativa per aiutà à cuncepisce i scarpi di vendita caldi, una squadra di QC rispunsevule per u cuntrollu di a qualità è una squadra di vendita prufessiunale per trattà cù tuttu ciò chì avete bisognu.

Saria assai piacè di scuntràvi à a mostra.Aspittemu di stabilisce una relazione cummerciale à longu andà cù a vostra cumpagnia in un futuru vicinu.

Per piacè fate attenzione à l'aperturatempu

Data di l'esposizione: u 13 di ferraghjuthà 15th,2023

Stand d'esposizione: 60229

27E7E2E6F581AA093FDAD2E8E2D68361


Tempu di post: 16-Jan-2023