FREE SHIPPING ON ALL PRODUCTS

Informazione di l'esposizione

Cum'è una di e mostre più impurtanti di l'articuli sportivi in ​​u mondu, ISPO Munich hè una piattaforma ideale per e cumpagnie di l'articuli sportivi per dimustrà a so forza, aumentà u valore di a marca è espansione l'opportunità di cummerciale.A mostra hà iniziatu in u 1970, dopu à decennii di sviluppu, chì copre tutti l'aspetti di l'industria di i prudutti sportivi è di l'industria di a moda sportiva, cumpresi sport all'aperto, sport invernali, sport estremi, sport, moda sportiva, accessori funziunali è tendenzi sportivi.
L'ultima mostra ISPO Munich copre una superficie totale di 180.000 metri quadrati, cù 2.700 espositori da Cina, Corea di u Sud, Giappone, Hong Kong, Francia, Russia, Italia, India, Dubai, Stati Uniti, Australia, Messicu, Sudafrica, etc. ., è un totale di 85 000 participanti.I prudutti in mostra rapprisentanu a nova tendenza di i prudutti sportivi in ​​u mondu.
Walksun hà da participà à mostre pertinenti in diversi paesi ogni annu, Benchì affettatu da l'epidemie, continuemu sempre à assiste à e mostre cum'è di solitu.
Vi invitemu sinceramente à voi è à i vostri rapprisentanti di a cumpagnia à visità u nostru stand à a fiera ISPO da u 28 à u 30 di nuvembre in Germania.
Ci seranu i scarpi di caminata più recenti, scarpi di caminata, scarpi vulcanizzati, è scarpi casuale, ecc.I prudutti d'alta qualità cù un prezzu competitivu vi aiuteranu à vende bè bè in u vostru mercatu.
In più, avemu una squadra di design creativa per aiutà à cuncepisce i scarpi di vendita caldi, una squadra di QC rispunsevule per u cuntrollu di a qualità è una squadra di vendita prufessiunale per trattà cù tuttu ciò chì avete bisognu.
Saria assai piacè di scuntràvi à a mostra.Aspittemu di stabilisce una relazione cummerciale à longu andà cù a vostra cumpagnia in un futuru vicinu.

Walksun accoglie calorosamente i clienti novi è vechji di tuttu u mondu ponu visitàci è fà una selezzione durante a fiera, grazie

Per piacè fate attenzione à l'ora di apertura
Data di mostra: da u 28 à u 30 di nuvembre di u 2022
Stand d'esposizione: C3.707-1
ispo (1)

ispo (2)


Tempu di Postu: Nov-02-2022